EHC-feest in de St.Urbanuskerk te Nes

Beste medeparochianen, Al weer 2 weken geleden, op zondag 21 april was het na maandenlange voorbereidingen dan eindelijk zover voor de 23 aspirant-communicantjes: die ochtend om 10uur kwamen de parochianen, ouders, opa’s, oma’s en andere familieleden en belangstellenden naar de St.Urbanuskerk in Nes aan de Amstel om samen met hen hun feest van de Eerste Heilige Communie te vieren. En een groot feest werd het. De kerk was prachtig versierd met ballonnen en schitterende bloemstukken, het kinderkoor stond klaar, de kinderen hadden zich prachtig gekleed. Via een live-verbinding konden ook de familieleden in het buitenland meekijken. Het leverde daarnaast prachtige momentopnames op gemaakt door de fotograaf die hiervoor speciaal gevraagd was. Door te klikken op onderstaande link komt u in het album waar u een goede indruk krijgt van de feestelijkheden van die ochtend. Veel kijkplezier! Graag willen we de communicanten en familieleden namens de parochie van harte feliciteren met hun eerste communie. We zien jullie graag weer terug in de kerk tijdens een van de vieringen. Uw parochieteam.

De foto's van het feest van de Eerste Heilige Communie zijn inmiddels aan de ouders van de communicantjes uitgedeeld.

U treft HIER een kleine selectie aan van deze enorme serie foto's.